marketingowy-harpagan.pl

W branży jubilerskiej jest dużo koncernów. Co je łączy? Na pewno metale, które zużywają do tworzenia biżuterii, ale także którymi kamieniami je zdobią. Dziś skoncentrujemy się zdobienia. Podzielimy je i delikatnie opiszemy.

Kryształki Swarovskiego – pozostają najczęściej robione minii ołowiowej, a jaśniej z ołowiowego szkła. Designerzy nierzadko umieszczają je w tańszych modelach srebrnej biżuterii. Szkło ołowiowe jest przede wszystkim wyróżnia się zdecydowanie wyższym współczynnikiem załamania światła. Jest również znacznie twardsze od tego powszechnego. Wiodącym fabrykantem takiego materiału pozostaje zachodnia marka Swarovski.

Cyrkonia |to} następny z reguły umieszczany element ozdobny. Samą cyrkonię wytwarza się całkowicie w fabrykach. Jest niebywale gęsta, co więcej można ją dowolnie barwić. W branży jubilerskiej sama cyrkonia znany jest nie długo, tworzy się w wysokiej temperaturze. Cóż, podstawową pozytywną stroną pozostaje niewysoka cena.

Kamienie Szlachetne – najbardziej wartościowe z materiałów wzbogacających metale szlachetne. Znajdujemy ich w naturze całkiem dużo. Jednak teraz skoncentrujemy się na najistotniejszych.

Szmaragdy {to| droższa odmiana minerału – berylu. Dla laików, jest on oliwkowy. Cieszy się popularnością złotników, ale także kolekcjonerów. Pozostaje zadziwiająco twardy oraz łupliwy.

Rubiny są prawie najcenniejszym z rodzai kamieni, co więcej przynależą do gatunku korundu. Znane są z ponadprzeciętnej twardości 9/10, najbardziej rozpowszechnione rubiny pozostają krwiste w ich często można zaobserwować rozszczepienie kolorystycznej tonacji.

Szafiry – niezmiennie są bardzo popularne w branży złotniczej. Symilarnie do szafirów należą do gatunku korundów. Z reguły są ciemnoniebieskie. Ogromna liczba producentów wytwarza go syntetycznie.

Diamenty – tutaj można mówić niebywale krótko. Pozostają najtwardsze z pośród ziemskich skał i zarazem najdroższe.

Opisaliśmy główne wykończenia używane do wzbogacania biżuterii. Nie zapominajmy, że wyróżniamy ich świecie znacznie dużo.

Marketingowy Harpagan